Thursday, April 8, 2010

Mencelah sikit!

Hehehe.. Esok Hari Sukan! Yeeeehaaaa... Tak perlu gosok baju formal. Jadi boleh titun lambat...kakaka.. Minggu ni sebenarnya ada gak perkara bes. Kakaka.. Most of my friends tau tau aku gilak bag dan handbag. Murah ke, mahal ke, suma aku rembat..janji comel! Senang kan nak cari besday present aku. Hehehe..

Hari tu masa kak ipor aku pi Langkawi pun, dia belikan handbag. Hehhee.. somel..


Toce-toce.. Sok leh pakai..akkakaa..

Pastu, my pren kat skola pon bagi hadiah beg nak bawak pi skolah la.. Boleh isi buku ringkasan, leh isi buku macam-macam. Kertas photostat untuk lima ratus pelajar pun buleh..akkakaa.. Cuba try. Paling bes..ada nama.. so, kalau bawak beg ni pegi Jitra.. satu Jitra leh kenal aku..akkaka.. sungguh glamer. Aku kan giler glamer..amat sesuai.. ngeeee...


Siap nama.. tak tahan....


Sulam riben. Member aku wat sendiri. Kak Nah.. sila tempah dengan beliau. Rege tak tau..akkaka.. kalau tanya aku.. senang aje...aku UP RM10 siap-siap..wakkakaka...


Bahagian dalam beg.. Bunga ala English. Gilernye somel. Silalah jeles... kakaka.. Ada nampakkah buku ringkasan aku tu? Somel kan?

Oklah..tu aje aku nak story. Maaf ye sebab story hari ini berunsur riak tak hengat..wakakkaa.

Kepada semua warga SKPP.. Selamat Menghitam Kulit Esok Wehhhh!!!!


Rehearsal tadi. Hehehe..

Nak kata menang,
Susah nak menang,
Nak kata tak menang,
Rasa macam dah menang....

Apakah? Kakakak

1 comment:

ONE ZABA said...

baru selesai acara tukar kaler kulit. panas je rasa muka ni ha.

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails