Wednesday, April 7, 2010

Sekali harung!

Minta maaf banyak-banyak. Sebab lama tak kunjung balas blog teman-teman sekelian... Ala.. setakat jengah-jengah tak bagi komen pon...kakakaka.. aku je dok bagi komen kat blog korang ye dak. Korang idak pon mengomen ke blog aku pon.. Sedey aku. Mementang la follower korang berkepuk-kepuk, aku yang tak sampai seratus ni, korang pandang lekeh ye.. Kakakaka.. Lantak la..sikalang musim emo ni. Malas nak bebel, meh aku mengsyok sendirikan lagi blog aku ni.. kuikuikui..dengan citer tak baper bes minggu nih.

1. Wacana oh wacana.
Kena panggil dengan PPD ke IAB untuk mendengar taklimat dari tuan PPD untuk geng-geng GC. Wow. Panjang lebar dan our YDP peringatkan pulak suruh bayar yuran MGC RM 90..Vavava... Banyak tuuuu... Masa kat sini terjumpa la geng-geng jahat di samping melihat pameran oleh GC-GC senior. Dasat depa ni. Suma dokumentasi. Aku ni bila nak kasi dokumentasi tahap dewa macam tu. Haish..Bz yang amat sekang ni. Akan kucuri masa jua.. InsyaAllah.. (T_T)


Tengok depa ni punya dokumentasi bikin aku seram aje...


Meja hujung sana ada jualan Diary 2010 (sikalang dah bulan 4 daa..kot2 la ada diskaun..tapi tiada...) Buku cerpen pon ada. Aku beli buku cerpen tu la.. RM28. Pergh..lagi sikit nak sama ngan buku Danielle Steel.


Geng berjimba-jimbaku..Madam Sharon Taty.. yang dah kuwos..jeles I!

2. Minggu Sukan

Maka berbaju PJ la dua tiga hari ni walaupun masih ada yang tegar berbaju formal di padang.. Siapakah? Kahkahkahkah... Hari ni aku tak bertugas lagi, tapi tolong kengkawan. Kesian mereka diri tengah panas..takkan le kita dok bawah lindungan matahari ye dak? Melampau korang nih. Asek komplen aje, turunlah padang..apadaaaa.. tak baik u olls..kuikuikui Maka aku pon mencemar duli ke tempat Lontar Peluru. Jadi tukang amek ukuran..jadilah!



3. Exam menyerang lagikkk!!!


Hua hua hua... exam polak. Apakah? Bolehkah? Hua hua hua.. tak abes study lagi. Sungguh sedey... tatau nak cakap apa. Stress yang amat..Tulun..tulun..


Macam senang..hehehe.. harap-harap senang dan mudah aku menjawabnye.. huhu..

4. Update buku resit.

Gaji baru keluar, so ramai la jugak parents dok mai jumpa bagi duit yuran sekolah. So, kena la tulis resit cepat-cepat. Sat gi memekak pulak mereka dan keluarga mereka. Sat gi dituduh pulak makan duit murid sebab bagi resit lambat. Sat gi pejabat marah pulak tulis tarikh hari lain, hantar duit hari lain -- boleh dituduh makan duit budak lagi.. nak senang citer.. tak yah tulis tarikh..wakakakka..


Selain tulis resit dan collect duit. Ada lagi borang kat belakang tu hah..Haiyoooo...

5.Observe budak praktikum

Kena observe budak Shahir nih. Boleh la tahan dia ngajo. Santek ABM dia..akak nak pinjam boleh? Hehehe.. Tingat lak zaman-zaman jadi cikgu praktikal. Ilmu tarak. Dapat lak guru pembimbing haprak dan hampeh. Mementang la aku bukan bangsa dia..wat eksen lak.. Sekeh pala baru tau..akkakaka. Nasib baik la aku dah jadi guru pembimbing aku tak sekejam orang tuh. Haish..



6. Papai Encik Nasir

Sungguh sedih bila 2nd boss pindah. Beliaulah tempat aku ngadu untung nasib. Nak buat macam mana, dah suratan takdir.. Huwaaaa..Bosss..mai la balik sini boss.. huwaaaaaaaaa... Hanya Encik Nasir aje yang tak pernah nak amek side mana-mana. Korang adu la apa pun, dia akan check dengan sendirinya. Segala pitnah-pitnah dan cobaan ugutan dan kutukan takkan dilayan, sebaliknya diperiksa dengan betul. Pastu dia ni stail bapak-bapak la. Aku ni baru aje kematian Babah. So, bila Encik Nasir takde..lagi la aku sedey. First time aku nangis bila orang pindah. Masa PK HEM bersara dulu, aku tak nangis langsung. Suka nak panjat tiang lagi ada..wakkakaka...Tapi bila pokcik pindah.. Huwaaa..sedey gilakkk... Aku bagi hadiah set Tupperware kat Pokcik. Even my kids pon panggil dia Tok Wan. Sedeyyy..sedeyyy...


Encik Nasir tengah bagi ucapan. Huhu..

Sekian, biter tak baper gempaq untuk minggu ni. Akan hibernate lagi lah. Huhu.. Harap peminat yang tenggelam timbul ni dapat bersabar ye. Kakkaka.. Chow!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails