Friday, January 1, 2010

Sila define!

Aku sebenarnya ada kerja berlambak-lambak ni. Tapi still degil tanak habiskan.. sebab apa? Sebab aku tak paham kerja aku. Bahasanya putar alam dan mereka suruh aku tolong betulkan yang mana perlu. Oh, lagi aku tak paham. Lantas, aku segera minta yang original copy. Mereka segera hantar. Aku cuba selesaikan. Kusut lagi lor.. giler ah!

Macam ni ke nak kasi tarik orang?Aku tak paham sungguh hasil kerja depa. Aku pening! Lalu aku layan blog aku..wakakaka.. sengal kan. Kerja berlambak masih ada masa untuk blog! Aku bukak semua folder pictures yang ada. Aku terjumpa ini gambar. Dan aku teringat post aku sebelum ni yang aku kira macam adik beradik lagaknya..wakakakkaa.. Hari tu WTF..hari ni polak...WT...


So, sila define! Wakakakaka...

Ok..aku kena sambung kembali kerja aku!

1 comment:

Ateh said...

wht the hell ke...wakakaka

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails