Tuesday, December 8, 2009

Jom pi sini!

Sebab sekarang ni masa cuti, so aku join la ini tempat. Kalau join slimming centre pon, habis riban-riban lagi..hehe.. Sini murah sket lor.. so, jimaton lagi. Trainer dia pon agak murah sebab kak aku abes riban-riban untuk dianye personal trainer saja.. huhu.. seb bek tak dok KL..wakakakka..


Ni tempatnya.. Ultimate Fitness Studio terletak di Jalan Pegawai yang menawarkan pelbagai perkhidmatan..haha.. Antaranya, alatan sukan -- bayar la ye.. Sebulan RM 70..kalau rasa tak mau datang hari-hari, amek la yang walk-in RM10 sekali masuk..taram la baper jam pon, takde orang mau marah.. janji ko bayo RM10. Pastu ada course Belly Dancing, Powerobic, Aerobic, Yoga bagi mereka yang berminat...bayaran dia aku tak baper hengat lah.. Kalau nak bergym tapi tak reti guna, bisa aja ambil personal trainer dengan bayaran sebanyak RM250 untuk 10 sesi. Haa..tu kak aku kata murah.. Hehe.. So, amacam ? Ada brani?


Bes kan, nampak macam senang.. tapi peluh tiak aku..wakakakka

Haaa.. apa lagi? Jom la join!!!!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails