Tuesday, December 8, 2009

Rambut Baru Encik Salman

Dan Encik Salman telah berjaya aku potongkan rambutnya. Itu pun setelah berkelahi beberapa kali dengan dia. Bagi alasan banyak sangat budak ni kalau nak dipotong rambutnya. Sampai tensi gue..huhu.. geget baru tau.. Pujuk punya pujuk, last2 aku cakap..

"Adik nak jadi Kakak kah? Mama ikat rambut jadi Kakak mau dak?"
"Tamo..."
"So, potong rambut ok?"
"Tamo...Saman potong da.."
"Bila?"
"Potong dah laaa..."

Pehtu, pujuk dia mandi dalam baldi... dia memang suka bangat kalau dapat duduk dalam baldi tu..selalu mana ble suka suki duduk dalam baldi tu..dah la kenit..

"Adik, dok dalam baldi merah tu mau dak? Tapi adik kena gunting rambut.."
"Haaa..hehehe"

Sonok tak hengat.. tapi dalam dia bagi gunting pon, mulut dia tetap bising..

"Sini potong dah la..."
"Mana boleh potong skali dik oi.. kena potong lagi, tak sama..."
"Tamo la..gelii.. hambuttt..tamo la.."
"Duk diam-diam..sat gi Mama gunting tinger adik kot.."
"Tamo la..."
"Diam!"

Bila dah berambut baru, sebok plak nak posing itu ini. Sabau je la.. Untuk Mak Teh ngan Mak Uter.. silalah lihat rambut Encik Salman yang somel ni..hehehe.. anak sendiri mesti kata comel okey.. wakakakkak


Ni masa rambut panjang, tutup telinga dan sudah beralun plak kat leher dia... sabau je ler..


Ni gambar baru dia.. hehe.. syok tak hengat..sudah nampak telinga..eh dari sini tak nampak polak belah tepi..sikijam wa adjust gambaq lain..


Haa.. ni sudah nampak tinger.. mamam donut.. tembam la ko Dik oit..


Syiok menconteng kertas, sampaikan cadar aku pon dia conteng..hoh la budak nih..memang nak kena geget ngan Mama!


Hehe..boh riben kat pala dia.. geram tol takde baby girl..wakakaka.. terpaksa la Encik Salman jadi mangsa kejap. Dia ingat aku nak ikat ala-ala Naruto, dia pon rela la.. sekali tengok kat kamera ada ribbon, terus dia bukak..wakakkaka..


Gambo posing manja..haha.. Mak Teh mesti nak geget skrin kan..wakakkaka..

Oh, sudah tengah malam..masa untuk titon. Cya all! Daaa..

6 comments:

3p4h said...

Aiyoo...nmpk mcm 'gurlish' la plak rmbut cam 2... haishh.. Biaq la rmbut pnjg, cantek kot =P

Ateh said...

ayoooo...bikin gua jatuh chentaaaa....makin terserlah mata puss in boots ....huaaaaa...jgn guda mak teh....

MaszLaVista said...

anak ko si salman khan ni mmg ensem laa kak

.: mama cute :. said...

epah:cess.. ko ni msti nk soh sumpan ekor mcm ko kan..wakakakka

ateh:
wajib jatuh chenta.. nak shirt merah satu..waakkaka

masz:
macih.. ikut mak dia kot..wakakkaka..kalau tak ensem..ikut pak dia lah..wakakkakakka

Jard The Great said...

chumelnya anak.. yarrabbbiii!!
ehehe.. salam singgah dari ku.. =)

.: mama cute :. said...

samat datang Jard.. singgah le lagi..hehe

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails