Monday, December 28, 2009

Holiday wif Singaporean Part 4

Bukan stakat holiday aje ngan geng Singaporean ni, malahan aku kena mintak pertolongan --help help! kat depa ni masa nak mengadakan kenduri potong la potong! Dah sedara-maraku jauh di mata..huhu.. cedey rasanya..

Waktu siangnye, keluarlah kitaorang berdedai-dedai menuju ke Giant untuk mencari bahan buat fruit tartlet dan juga barang-barang nak letak dalam goodie bags! Sungguh syok bershopping beramai-ramai...havoc macam satu macam..hahaha.. sabo je la..

Waktu malamnya, operasi membuat kuih blossom dan juga kek chocolate moist! Geng Singaporean pulak bz dengan aktiviti mempacking surah Yassin dan juga goodie bags.. so sapa tak datang sungguh rugi okeh!


Pack jangan tak pack! Antara yang ada dalam goodie bag - Mini Corntos--mesti mau!, Lollypop Cookies buatan Uda, Cloud nine sweets!

Err..kat Angah, aku lupa nak simpan lah.. tak dan simpan pon...suma dah laku..hangat di pasaran la kata..hahaha


Sarat dapur gue! Operasi buat kuih blossom dan juga choc moist cake-kah!

Ok..sambung di Part 5 plak..wakakakka.....

P/S: Kepada HA yang budiman dan beriman, sila la tegur dengan cara yang tidak menjatuhkan maruah saya boleh? Saya rasa kalau anda beriman dan tawaduk lebih dari saya, anda pasti tau cara terbaik nak beri nasihat! Cara anda ni tak lebih dari cubaan untuk menjatuhkan maruah saya..atau dalam bahasa omputihnya you drop my waterface lah!

Susah juga jadi anak orang famous nih! Tu belum lagi jadi anak PM! Kuikuikui

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails