Monday, November 9, 2009

Entry kejap sebelum aku menghilangkan diri!

Aku sebenarnya BZ yang amat sebab :-

Ahad ni aku ada mid term..huwaaaaaa....
Sabtunya pulak ada kuliah..kena anto satu lagi assignment.. huwaaaaaaaaaaaaaaa
Yang bestnya...proposal aku hanya tinggal proposal...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Kenapakah? Mengapakah? Adakah? Kahkahkah?
Menciklarrr..

Takpe..meh layan ceritera aku kejap...

Bawah ni gambar medal. Adam dapat second place masa lumba lari kat skola.. Nak tau acara apa? Arrpek dengar ketawa guling-guling..sungguh HoH ko Arrpek... Acara si Adam amek ialah Acara 4x50m..hehe.. tu la si Arrpek gelak tak hengat..

"Eleh.. 50 meter..aku pon boleh lari!" kata Arrpek dengan penuh eksen...

Sungguh Hoh la ko Pek.. tau kah ko betapa sukarnya nak menyusun larian.. tu kira ok la tu.. masa trial tak dapat nombor langsung..wakakkaka


Medal dia yang vogue

Dan seterusnya plak gambo masa Kem Membaca 1 Malaysia kat skola aku. Masa pertama dikhaskan untuk membaca. Suma orang kena baca.. Aku pon kena la baca sama...sat gi bebudak kata tak aci plak.. Ye.. bukan mudah nak semaikan budaya membaca ni, sebabnya rakyat Malaysia memang MALAS membaca. Nasib baik la aku suka membaca. Kadang-kadang hobi aku ni membahayakan kesihatan juga, sebab tatkala tunggu lampu merah nak jadi hijau pon aku sempat membaca. Sungguh addicted dengan buku.. Hehehe.. Nasib baik kete belakang tak hon.

Kadang-kadang Encik Hubby bilang..
"Ish..habis dah buku tu..baru beli semalam.. lain kali duduk aje kat Popular tu..baca sampai habis.. Beli mahal-mahal tapi baca kejap.."

Hehe.. Encik Hubby hanya suka membaca magazine motor aje. Yang lain dia tak layan.. sungguh mim-alif-lam-sin membaca betoi Encik Hubby aku ni... wakakakak..


Sungguh bes ini citer sampai tangkap leleh gue baca. Pembacaan buku menyebabkan aku kerugian masa selama sehari setengah sebab tak pegang langsung assignment aku! Sungguh CIKINNN LITELLLL btoiiii!!!!

Sekian entry pendek hari ini. Aku nak menghilangkan diri..omputih kata .. on hiatus! Apa maknanye? Ntah.. aku kan ke minda budak umo doblas taun aje.. mana aku tau maknanye itewwww...muahahahahaha

Calo beta!

2 comments:

MaszLaVista said...

laki aku pon suke bace mag ttg motor jek..hoh sungguh! bkn best pon

.: mama cute :. said...

depa sambil2 tengok terus aje berangan nak naik itu motot..ekkeke

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails