Sunday, November 22, 2009

Bencinta masuk Final!

Syoknye bila dapat tau Bencinta dapat masuk final. Tapi malangnya bukan Pejalku yang nyanyi..tapi Shahila OIAM. Boring ah dia nyanyi.. dan aku stress giler masa dengar dia nyanyi..apa kes ko nyanyi.. Hello Pejal...lengkali ko call aku aje kalau takde orang lain nak ganti ko nyanyi okeh. Kurang2 hati aku dan tinga aku tak sakit sebab aku yang nyanyi sendiri..wakakakakaka.. mencik la kat si Shahila tu.. jeles aku.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... nasib baik dapat masuk final..kalau tak.. the person yang aku akan blame dengan bangganya adalah si Shahila tu sendiri..

Dengar kata si Faizal Tahir ni sakit.. tu pasal dia tarik diri... aiyaa...naper plak boipren aku ni sakit..cian dia. takpe2.. kalau agak2 final takde orang nak nyanyi.. hubungi sama gue lah..wakakakaka...

Apa? Aku nyanyi tak besh? Hoh.. ko tak dengar aku nyanyi lagi okeh.. Banyak citer tarak.. ko panggey aje aku.. bayau seribu utk itu malam pon takpe..wakakkakaka.. melampau kah permintaan aku tu Pejal?

Hehehe.. Anyway, good luck for the final.. harap2 ko dah ok dah time tu naa.. Take care..minum air asam jawa bebanyak ok..

Ingat pesanan aku tu Pejal.. takde orang lain boleh ganti ko selain aku..wakakakka.. brani mati ponya statement..wakakkakaka..

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails