Sunday, November 22, 2009

Naper makin kecik?

Aku heran la akunye laptop ni.. sejak akhir-akhir ni bila aje aku nak tulis blog ke... nak komen kat blog ke.. apsal tulisan dia jadi semakin kecik? Macam saiz 7 ke 8 aje font dia.. sungguh hoh.. dan aku tak tau macam mana nak kasi ubat ini penyakit.. sebab kalau baca blog aku ke atau blog orang ke tak de problemo pon.. aiyaa.. tencen sehh!

Hari ni baru la bleh online setelah beberapa hari tergendala angkara si autopay. Kunun nak senang bayar bil setempat, tengok2 nah.. dua bulan depa tak tolong potong pong.. sengal la.. skali aku nak p bayo setelah tak bleh online...kena lima latot lebey.. kureng belacan... giler kentang punya autopay.. ni bukan autopay. ini sendiri pay.. giler la korang ni..

so dengan ini, aku dengan bangganya telah menamatkan perkhidmatan korang.. perkhidmatan tak senonoh ni kita toksah layan atau dalam erti kata lain..ala-ala donel peram.. "You are FIRED!!!!"

Thank you..

2 comments:

zainon said...

Salam,
Bayar online je.Gaji masuk,trus bayar semua bil,simpan THaji,PTPTN, loan kreta & sgla mcm dll jenis byran

.: mama cute :. said...

hehe..
bayo online utk kad kredit aje..ekkeke.. so, bla pakai autopay, dia akan masuk dalam kad kdit..senang la konon, bayo skali harung.. sungguh mnyusahkan jadi akhirnyer..kekekeke.. sabo je la..

so, kena la bayo online mcm besa balik..huhu

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails