Saturday, October 10, 2009

It's tutorial again and mamam time!


Peace bebeh!

Oh yes! It's tutorial again people....later on, it will be the time to giler-giler kentang to do the assignment..haha! This time I did not drive my car. I carpooled with my friend, Kak Nor. We arrived a bit earlier than Anida, the one we gonna tumpang with..kuikuikui..
We had our breakfast in Gurun before heading straight to Sungai Petani. Sungguh bes bila duduk belakang macam mem besor okeh.. Geeezzz.. I terforgot nak amik gambo dalam kete Nida..ahha!

The first class was so exciting because we learn about literature.. the tutor sangat baik ati and also..hmm.. charming...kuikuikui...tapi Hindi version lah.. (I prefer Mr Sivabala more! :p)
The second class was about multimedia and computer etc.. and we learn Photoshop..which is a bit
To avoid my eyes from shutting down, I played with my little camphone..

I used Intan's mirror to capture her picture with me..ekkeke.. sungguh hampeh kitaolang ni kan.. main-main dalam kelas..kuikuikui...


Sir Azman, they are talking at the back and looking at the Tupperware catalogue!!!!!

Today, only 2 tutorials were available and the other one was canceled because of the OUM Raya Celebration la plak.... hoho. Sangat bes kalo bab makan pree..ngeee..


Biasa ler.. dah nama makan pree.. orang ramai tak hengattt!!!


Inilah hasil makanan yang dapat diberkas pada hari ni..kekeke.. queue panjang tak hengatttt!!!

Ada lagi citer pasal makan-makan.. aisey malas mau upload sini.. join me in my facebook lah..

C ya!

5 comments:

ONE ZABA said...

lepas ni makan-makan depavali pulak...

.: mama cute :. said...

eheheh..suda pasti... :D

eeeda said...

aku pun bab makan tak pernah lepas kalau org ajak.... tambah berat badan pun tak kisah....

Ateh said...

dalam kelas pon nak amik gambo...tgk katalog...camne nak dpt A ni...kuikuikui

.: mama cute :. said...

eeeda:
hehe..btoi2.. balun jgn tak balun..balun sampai letih..hr ni p sg petani pon balun lagi..waakakaka

ateh:
jgn le jeles.. kalo P&P tak menarik, anak murid tak tertarik..mcm mana nak bina jambatan ilmu dah kalau pnp kureng..kuikuikui.. tu pasal kena ada banyak kaedah nak tekel budak.. nak2 budak dewasa..lagi le kena pandai..kadang2 pakai skrin and laptop blom tentu dpat menarik minat kalau persembahan dari tutor or cikgu tu tak menarik..silap2 student boleh ZZZzzzZZZzzZZZzzz...kuikuikui

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails