Saturday, July 4, 2009

OUM Open Day in PPW Kedah


Maka tersebutlah alkisah OUM pun buat la Open Day nye kepada semua student and staff. So, nak kata ramai tahap gaban tu takde la.. suam-suam kuku aje.. tu pun sebab ada tutorial, kalau nak lagi ramai..buat le masa tutorial 4 sahih menderu-deru student datang...ahahahaa..
Maka dengan itu, penuhlah juga gerai-gerai yang ada di sekeliling kampus ni. Macam-macam ada walaupun tak banyak.. kira boleh la.. nak perabih duit yang ada tu..hahaha..


Ni je gerai-gerai dia..ekekkeke


Pertandingan Memasak pon ada...


Aku plak wajib serbu gerai handbag ni.. tapi takde yang berkenan plak..ekkeke.. duit tak baper nak berkenan.. kuikuikui

Dalam banyak-banyak gerai aku cuma beli kerepek RM 2 dan air mineral kenit RM1. Hahahaha...

Gambo kat bawah ni takde kena mengena ngan citer kat atas.. Citernye pon amat berbeda skali..ahhaha.. Aku oder kasut kat kawan aku.. skali aku salah tulis nombot daa.. hasilnye dapat le sandal ini yang boleh diistilahkan sebagai sandal nude..ekkekeke... Nasib baik pakai sedap.. kalo tak mau aje aku lelong..

Sandal yang tak baper glamer lah.. tapi bole la nak pakai santai-santai...hehe.. janji 2 inch..haha!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails