Wednesday, March 25, 2009

Stay somel!

Hari ini pergi ke tempat biasa aku membuat firming treatment. Alhamdullilah turun satu pound. Hehehe... Esok wat facial plak. Sudah lama aku tak buat facial. Normally buat sendiri. Tapi takkan sama dengan orang tolong buatkan. Kuikuikui.. Kawan aku yang pomot tempat ni. So, aku terus sign up utk program facial nih. Ala-ala New York Skin Solution gitu.. cuma lebih murah.. ngeeee (aku kan discount shopper).
Setiap sesi amik masa 2 jam. Jenuh tadah muka dei.. Biasa aku pegi satu sesi 30-45 minit. Ini kali 2 jam. Siap urut tang bahu lagi.. ekekeke.. rasa macam kat Spa Q polak. Kalau mak aku tau mesti dia bising.. membazir la.. itu la.. ini la.. anyway...sekali-sekala nak juga perabih duit untuk body kita kan.. Asik beli baju santek aje... tapi muka berlubang.. tak somel.. kekekke..

Sekarang ni aku macam tingin nak buat pedicure ngan manicure plak. Macam mana plak rasanye.. Sapa pernah pegi buat menda alah tu? Besh kah?

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails