Wednesday, December 17, 2008

It's OUT people!

Yesterday was the happiest day in my life. Something miracle had happened.

Adam : Mama, Adam rasa nak terberak lah!
Me : What? Pi masuk toilet lekas!
Adam : Nak berak kat mana pulak, mama?
Me : Kat tepi lubang tu.. jangan buang dalam mangkuk tandas lagi tau!
Adam : Kat mana, mama?
Me : Kat tepi sini lah...(sambil menunjuk ke kawasan yang perlu dikotori..kuikuikui)
Naufal : Mamaaa... amik kayu lekas.. sat gi kita nak carik duit Adam..
Me : Alamak.. mana nak carik kayu..
Naufal : Cepat mama.. carik kayu....

Then, I saw an old kayu outside the kitchen. Alaa.. bolehlah..

Adam : Penat la duduk macam ni.
Me : Keep quiet la.. orang berak mana boleh cakap.

A few minutes later...

Adam : Mamaaaa... sudah..

Then, the critical part..

Me : Busuk giler taik hang.. eeeee....eeeee... (sambil menghunuskan kayu ke dalam timbunan shit...wakakakakkaa)

Suddenly .. tinggg...

Naufal : Eh..
Me : Eh.. duit Adam.. yeay... duit Adam dah keluar!!!
Adam : Mana ma?
Me : Tu.. kaler hitam...
Adam : Pasai pa dia hitam?
Me : Dia dok dalam perut Adam, tu jadi hitam tu.. kaler sama macam tooottt Adam.. kekkeke

Then, I asked him to rinse the coin. He refused to do so. I just washed it thoroughly using the tap water... tolak pakai selipar.. ekekeke.. tak menahan aku. Nak citer in details sat gi hampa muntah hijo plak.. waakakkaka.

Thank God, for letting the coin out from the stomach. Lega den. Seb bek tak kena operation. Huhu. So, people... now I present you.. the picture of the coin! Enjoy... wakakakkaka..lariikkkkk..


Muka depan.. kaler itam dei.. hitam sehitam-hitamnya..


Muka belakang.. hitam gak.. siap ada tanda-tanda nak karat lagi.. tersangat la bahaya.. huhu.

5 comments:

3p4h said...

Wah!!! Syukur sgt da kuar...

Nnt bole la frame duit 2 ya! Hehehee... Duit ibu tu.. Hahaha

Syahira Jamel said...

Hadoiii...pening2...

Alhamdulillah...=)

.: mama cute :. said...

kehkehkeh.. nk wat mcm mana.. magic show punya pasal... kuikuiui

sahalfikri said...

mau tanya sikit, itu duit asalnya putih bersih mcm syiling baru ka?

atau mmg da itam..?

hahaha

.: mama cute :. said...

pada firasat gue.. asalannya putih pak.. cuma bila udah diprosesin di dalam perut.. maka warnanya turut bertukar om!

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails