Tuesday, December 16, 2008

Aku kena tag daaaa...

Aku dapat tag ni dari si Anis.. hehe... Ku pikirin ada apa soh pi blog dia.. ghupanye aku kena tag daaa... Ni la akunye tag...

1. Pada yang telah berkahwin, anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
2. Pada yang belum berkahwin plak, postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri...contohnyer perkahwinan X-kekasih ker, kawan baik ker,artis populer ker..tak kiralah,asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...
3. Jangan edit2 tau gambar2 tue..
4. Kalau banyak postkan gambar2 lagi baguih
5. O.k tu jer, senangkan...then forwardkan ler tag nie pada 5orang yg anda rasa patut diforwardkan..k, selamat menjawab tag...


Ok le Anis.. ni la gambar kahwin aku yang vogue gitu.. ahahahaha


Ni gambar masa bertandang ke rumah pihak lelaki.. Hehe.. bedak putih tak hengaattt...


Ni masa kat rumah aku plak.. Sedang menunggu rombongan pengantin lelaki.. Debar2 gitu..


Dah selamat... terus duduk atas riba.. ahakss..


Ni pon masa tengah tunggu rombongan Cik Kiah.. kekeke. Posing manja takleh tinggal punya..

Yang bawah ni sumer amik kat studio. Senang keja.. kekeke

Garden wedding la kunun nih.. hehe


Arigato gozaimasss.. saintiss.. haiyaaaakkkk..


Jingli nona jingli nona.. ekore casa... Portugese plak.


Ni omputih style.. ejejjee


Ni sama gak seperti di atas.. kekeke


Ni gambo aku snap dari album.. kira malas nak scan la ni.. kekekee

So amacam Anis? Ada ok kaaa... Dengan itu, aku nak tag lagi beberapa orang manusia.. sapa ek... jeng jeng jeng..

1) Anuar Manshor.. kuikuikui
2) Cikgu Jane.. selamat mentry ek.. kekkeke
3) Epah
4) Soguy.. ko mesti banyak gambo kawin kan.. wakakakkaa
5) Liyana.. weh.. ko upload je la gambo si Dayah kawin tu pon orait dah.. kekekke

Sekian, makacih. :p

3 comments:

~Insan Biasa~ said...

Fuhhhh.....dasattttt banget .wakakakakak...tq coz melayan tag ku itewwww....

aunt nora said...

alahai... cun melecun mama cute bersanding!! sama cantek sama padan! hehe.. ;)

.: mama cute :. said...

to anis
sat g hang nangis.. kacau plak.. wakakakkak

to aunt nora
welkam... hehehe.. shopping apo polak kali ni.. hopefully yr wish for LV Tivoli will be granted soon.. kuikuikui

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails