Saturday, April 26, 2008

Aku dan Menda nih..

This morning, we went to the PC Fair in Jitra Mall, Kedah. There's a lot of people sampaikan aku hampir terhilang anak sendiri... kekeke..The reason I came here was to buy the groceries.. maklumle.. bulan mengambang lor.. Then, I wanted to buy a new pendrive for my hubby since he likes to borrow mine. Sampaikan jadi rete sendiri.. waduh.. mana bisa nih. So, we succeeded to get a 1GB Kingston Pendrive for only RM19. Murah ke? Aku rasa macam murah aje, that's why aku sambar aje. There's a lot of things there and kalau tak kuat iman, mau jugak habis riban2 kat situ gak.. kekekeke. Then, I saw this thing.. the blue light under my laptop tu.. tengok betul-betul.. dasat kan kan kan.. ahaks. That's my new cooler laptop pad and it's transparent.. Tu yang dasat tu. The price is also RM19. Tu yang aku sambar jugak tu.. hehehe.. so, takde la my laptop ni overheated sebab ada 3 bijik kipas tolong sejukkan laptop ni hah. Arrpek.. ni la dia.. hang jeles tak? Aku rasa KL mesti murah lagi beb.. Wakakakaka...

Dengan adanya menda alah nih, so, tak yah le aku pakai lampu tecit bila aku surfing net tengah2 malam. Almaklumle.. takkan le nak bukak lampu bosar kat bilik den kan.. sat gi terkezut plak kekanak riang tu.. ahaks...


Ada nampak itu kaki? Lampu ada nampak.. kaler blue..


Ni la dia.. transparent.. santekk.. cepat habis beb.. aku nak beli ni pon kena balik dulu, then petang mai lain plak.. siap cop.. takut habis lagik.. hehe. Nengok2.. ada 3 kipas lipas... ehehe


Ada kaler biru..nengok-nengokk.. ekeke.. gayat tol aku nih.. orang Jepung kalo baca blog aku mesti dwang gelak sampai guling2 sbb aku baru nak beli menda ni.. sedangkan dewang dah buat menda ni jadik lapik tilam dah.. wakakakkakakaka..

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails