Monday, May 14, 2012

Bila PM buat aku terharu dan rasa disayangi..

A very good evening everyone, hari ni sekali lagi aku rasa terharu yang amat sampai nak menitik air mata melihat keprihatinan tuan PM kita yang disayangi. Betapa beliau sungguh mesra rakyat dan kasihkan kita semua sampai aku tak sanggup nak menidakkan kehebatan beliau dalam pentadbiran negara kita. Apakan tidak, semalam dia sudah kirim satu ucapan melalui Celcom.. tanjat okeh dapat meset beliau.. Hari ni aku dapat lagi.. 

Kau ada? Kakakkaa

Tapi kenapa ayat last story pasal Selangor? Aku  bukan orang Selangor okeh.. Sentap Mak Jemah doplo saat. Hoh.. Sampai atimu PM.. Apa kita harus sayang Selangor saja kah? Negeri lain tak yah sayang lah? Grrr..

Sekian, nak mandi dah.. Sentap jiwa. cit..

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails