Sunday, January 8, 2012

Kelas kaler-kaler kanak-kanak riang!

So, dah mula sekolah. Kids sibuk nak pergi tusyen macam sepupu depa. Oleh kerana kesian dan juga tengok mereka semangat kesukanan, so, enrol kan aje ketiga-tiga kiddies tu. Happy tak hengat okeh. Suma pakat seronot macam nak panjat tiang lagaknye. Kuikuikui.. So, hubby pun called his twin brother tanya about things needed for the class..

Maka that evening terus aje pergi cari barang-barang berkaitan ngan kelas kaler-kaler...

-Oil pastel, tuala, pensel 8B.

60 colours okeh! Kalau kindergarten cuma 12 colours aje...

Tuala Si Manis bagi.. kakakak... teruja dapat sowang satu, jadikan tempat lap krayon depa.. sayang sungguh.. haishh...

Dah lengkap, that nite terus aje pergi kelas.

Jadi, ini hasilnye..

Dari kanan, Adam, Salman ngan kat bawah Naufal punye. Macam tak caya aje.. Lepas tu siap tanya sapa yang buat.. depa kata buat sendiri cuma masa last aje cikgu tolong repair bagi comel.. Polakkk... Tapi memang leh nampak kecomotan kalau tengok dari dekat..ekekkee

Yang ni lukisan minggu nih... Kemain lagi baring tayang ketiak.. kuikuikui..

So, sekarang ni dok pikir nak masukkan kelas akademik pulak.. adeh.. Naik gaji, abes ke pusat tusyen pulak ye.. elok la tu..

Sekian, papai!

4 comments:

eT said...

kn siap susun jadual camni...hehe

Ticer Syah said...

tu le.. ada tmpat tusen dekat dgn rumah tgk jadual tak kena ngan kanak2 riang.. sbb buat malam aje masa weekdays.. padahal waktu malam depa ada kelas ngaji quran.. adoi.. bz la bebudak zaman skang ni.. zaman dulu rasa relax aje.. kekekek

Cik diLLa a.k.a pemilik BLog said...

cantik hasilnya =)

Ticer Syah said...

macih cik dilla.. depa pon super teruja p kelas kaler2 ni hah.. kekeke

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails