Sunday, September 11, 2011

Hot Mama yang jiwa kacau!


Dicedok dari Harian Metro!

KUALA LUMPUR: Mereka sudah bersuami dan ada anak, malah boleh dikategorikan dalam golongan berada. Namun kerana ingin mencari kepuasan nafsu, mereka sanggup menggunakan kecantikan dan ‘aset’ dimiliki bagi mencari hiburan di luar.

Mencari lelaki bujang mahupun yang berkeluarga untuk dijadikan teman dan tempat melepaskan nafsu sentiasa menjadi keutamaan. Tidak kira waktu terluang, mereka yang seakan-akan bernaung di bawah kelab ‘Hot Mama’ ligat mencari teman.

Di rumah, merekalah isteri, ibu dan suri rumah tangga, tetapi apabila di luar bersama rakan, mereka seolah-olah gadis remaja yang sentiasa mencari teman untuk bersosial.

Menerusi penyamaran, wartawan Metro Ahad (MA) berjaya menjejaki kumpulan berkenaan, sekali gus membongkar aktiviti sulit golongan ini.


Tanpa berselindung, beberapa wanita berusia dalam lingkungan 30-an yang ditemui menceritakan kisah hidup yang sentiasa sepi tanpa belaian lelaki.

Menurut Linda, 31, dia mencari hiburan di luar bagi mengisi kekosongan diri kerana sering diabaikan suami yang sentiasa sibuk dengan perniagaan.


Oh.. berita ni sungguh howt okeh. Den baca pon rasa cam panas mata dan telinga.. mana taknye spesis ni la yang suka kacau suami orang. (Ececece.. macam biasa kena aje..aakkaka). Sungguh tidak reti bersyukur pada Tuhan apabila dikurniakan suami yang baik dan juga lengkap segala pakej. Entah apa yang dicari tak tau laaa.. Giler kentang sungguh manusia sekarang. Dah ada laki elok-elok, dok menggatai ngan orang lain. Apa nak jadi nih. Oh..semakin dasat manusia zaman sekarang.. Kalau dulu sibuk laki curang.. sekarang ni bini curang seolah-olah sudah menjadi trend. Saya sungguh yakin bahawa ini semua bermulanya dari alasan 'main-main' aje.. alaa.. bukan betul-betul pon.. haaa.. lama-lama dah sangkut kan.. susah nak kembali ke pangkal jalan sebab dah naik syeikh. Tak ke punggah namanye..

Moral of the story: Jangan bermain api..nanti terbakor susah.. dan jangan menjadi roaches atau pests.. sat gi kena semboq dengan racun serangga baru hangpa tau.. Budusss!

4 comments:

Ah Win said...

ini kes sebab pengisian rohani tak ada..rasa hidup itu utk selama-lamanya

kalau kite sentiasa ingt mati..ingt yg masuk kubur yg gelap seorang diri, xde amalan yg jd peneman...insyaAllah, kita takut nak buat dosa

Ticer Syah said...

so true ah win.. ini suma didikan agama kureng.. kawin berlandaskan nafsu dan materialistik semata-mata.. jiwa kacau, tiada pedoman hidup.. akhirnya tertunduk jua ngan bisikan dan hasutan syaitannirrajimmm.. semoga kita dilindungi dari musibah spesis ni.. hehu.. tatot2..

teratai said...

inilah akibat tiada atau kurang didikan agama n akibat institusi perkahwinan yg tiada wawasan~bkahwin sbb org lain pun kahwin tp x tahu tujuan utama perkahwinan tu...

Ticer Syah said...

btoi tu teratai.. kita pon ada kenal someone spesis ni.. bertudung lg... kesian suami dia..ish ish ish

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails