Thursday, September 22, 2011

Hidung clown (-_-')v

Tak tahulah kenapa setiap kali kita pregnant, hidung mesti jadi kaler merah. Umpama clown la kan. Haish.. tensi tau.. nak kena letak foundation lebih sikitkah kalau nak cover kemerahannya itu? Pening-pening. Itu belum cukup lagi tau. Nanti nak dekat sampai time, idung akan jadi kembang pulakkkk.. time tu memang tak menarik langsung. Tak mau amek gambarlah tatkala masa itu tiba. Tensi-tensi..

Ini last month ok. Tak merah lagi pun..

Ini last week kot.. Hehu.. sunggguhhhhhhh clown.

Oh Arrpek, kalau ko musykil apsal tudung akunye awning ni pelik aje..
Jawapan: Boipren tetiba rajin tolong basuh baju habis dia masukkan ke dalam mesin basuh tudung aku ni okeh.. Oleh yang demikian.. jadilah awning aku seperti keropok lekorrrr.. Huwaaaaaaaaa

T_T

4 comments:

Ah Win said...

Enjoy the moment..dont worry to much about applying so much makeup..u are just pretty as it is..tmbah lg mngandung..ade seri yg kite sndiri x nmpak sbenarnya

Ticer Syah said...

nti ada msa wa tempek muka masa ngandung adam.. giler kentang nye merah...akkakaka

Ah Win said...

lain org lain kesan kot...bg gue..ntah la..gue x penah bergiat aktif me-makeup kan muke gue...hari gue dimekap pun gue bole kire :

1. masa gue nikah n mjlis kawin
2. masa adik gue mintak tolong jd 'model' tudung utk photoshoot

Ticer Syah said...

kikiki.. ok la tu pnah jadi model. gue tak penah pon.. hehu.. kikiki

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails