Saturday, July 23, 2011

Apabila isteri pula yang curang...

Hairan juga lah zaman sekarang ni, bila kita tegur dicopnya kita ni kolot, ortodoks etc. Tapi itulah hakikatnya zaman nak berakhir ni kan. Tapi apa yang menakutkan sekarang, trend isteri orang bercinta dengan suami orang memang dah menjadi-jadi sejak akhir-akhir ini. Semuanya bermula dengan hanya bermain-main, semuanya bermula dengan kononnya bersikap terbuka dan gila-gila.

Tapi heran juga ye. Kenapa mesti nak sibuk layan suami orang lain macam nak rak, tapi dengan suami sendiri tidak sebegitu. Yang si suami pun sama, dah ada isteri sendiri yang kononnya korang cintai sepenuh hati tu, tapi kenapa masih lagi dok galak nak layan orang lain.. isteri orang pulak tu. Rasa thrill la kot kan bila kita dok ngayat bini orang ni. Kononnye rasa tak bersalah sangat lah sebab yakin la kot bini orang tu takkan jatuh hati dengan kita.. alasannya sebab dia isteri orang..mana mungkin berani jatuh hati.. Jadi main-main saja la kununnye..

Sekarangkan, cuba pula kita letak diri kita di tempat pasangan kita yang bodoh dan naif yang tak tau apa-apa tentang hubungan main-main korang tu.. Apa perasaan korang? Hah? Marah ke? Cemburu ke?

Haishh.. tak usah la cemburu.. korang anggap je la, mereka pon main-main.. dah korang pon main-main kan.. Jadi amacam? Best kan kalau pasangan kita ni main cinta dengan orang lain.. Alaa.. main-main je pon.. bukan betul-betul. Kehkehkeh..

Kot mana pun.. dalam main-main tu, lama-lama boleh jadi betul tau. Time tu kalau pasangan masing-masing dah tau.. jangan pula korang ni panas montot tak tentu pasal kalau asek kena perli maut dengan spouse korang.. Sapa suruh cari pasal kan. Kan ke penat nanggung leteran dan sindiran tanpa henti. Oh.. telinga korang kebal.. so takpe lah..main-main la dulu. Jangan sampai masjid korang bergegar dan punah dalam sekelip mata.. time tu menangis air mata darah pun tak guna..

Jadi, nasihat tuan tanah.. kalau berani tanggung risiko..Sila main-main.. Ngehngehngeh


Meh la main ngan saya..hihihi

Gambar pinjam

2 comments:

simanis said...

entry sentap! bace boleh jadi stress tahu? kdg2 terfikir kenapa pulak kita harus setia walaupun berkali2 kena mcm ni...

Ticer Syah said...

sebab kita ni isteri solehah..akakkaka.. walaupon kita ni cetek sikit dalam agama.. tapi kita tetap tahu bahawa kita ni jgn dok sekali2 curang ngan laki tak tentu pasal.. orang kata.. niat utk bermain-main pon kalau boleh elakkan.. bahaya weh.. kot2 dipesongkan niat main2 kita tu jadi betul.. tak ke haru.. semoga kita terhindar dari perbuatan terkutuk itew..kekekek

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails