Wednesday, March 23, 2011

Kompem tak panggung pala!

Petang tadi Fathique datang nak pinjam LCD. So, sambil-sambil datang tu, operasi menukar buku cerita tu dah jadi macam agenda wajib. Banyaklah story kitaorang sharing-sharing tadi.. eheheh.. I pulang buku dia.. dia pula bawakan buku baru for me. Oh..sungguh touching. Sampai dua bijik. Kakakkaa. Dah dapat buku wajib la akan mula membaca. Nak-nak bila mukasurat awal tu dah macam bes aje citer dia.

Jadi tak ble nak layan pesbuk lama-lama sebab ada benda yang lagi best untuk dilayan buat masa ini. Kakakaka

Gambo memang mantop okeh! Kakakkaa

Jadi, jangan marah ye geng pemain-pemain game tegar.. I tengah bz layan novels nih..kekekke

5 comments:

Ah Win said...

hm...ntah bila aku nak smpai seru baca buku omputih ni..adei sungguh ironik

Cikgu Fatin said...

sy bukan la penggemar novel. tapi kalau bagi sebarang novel penulis nye Sydney Sheldon, memang tak tolaknye. Sanggup sy baca sampai abis smpai lupa makan minum dan tidur.. :-)

p/s: tapi sygnye tiada lg la buku2 dia yg akan keluar dah. :-(

My Aisy said...

cantik gambo header itue...

Jia Sensei said...

bole habis dalam masa segera ke? hebat r ko ni..

Ticer Syah said...

awin:
oh meng.. nnti i pos kat u satu novel ok.. u pnjam..jgn lupa pulang..aku sekeh nanti..kekekek

ckgu fatin:
btoiii..gue gilak dengan sidney jugakkkk... dia dah meninggal..sedey..tp kan sekarang ada dia punye anak didik tau.. buat citer macam dia..dia ni kira menyambung kembali cara penceritaan sheldon.. tp tak cuba baca lg..aritu tgk kat MPH sg.petani..kebetulan poket pon kosong..kkakakkaka..padan muka den..akakkaka

my aisy:
macih..itu incik asmady ahmad punye keje..ekkekek.. boleh rujuk kat www.studioaston.com utk lebih banyak hasil keje beliau..kuikuikui

jia sensei:
baru abes 1 maaa.. dok bz ngecat and make ober library..huhuuhu.. akan kuhabiskan lagi satu dalam masa beberapa hari..ekkekek

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails