Saturday, March 26, 2011

ADD- Akhbar Dalam Darjah

Dah lama tak tengok perkataan ADD. Biasanya dok guna NIE. Kakkakka.. eksen giler. Apa pun, pada minggu lepas, saya berasa seronok tahap gaban sebab dapat mengikuti kursus FOC tajaan Berita Hairan..eh..Berita Harian. Kuikuikui

Awal program, orang BH yang bagi ceramah tentang kepentingan ADD a.k.a NIE. Dengarlah dengan penuh kusyuk dan tawadduknye. Sampai entah kemana saya tatkala itu. Kekekeke. Lepas aje brunch, barulah memulakan aktiviti gunting dan tampal. Yang ini cukup saya suka. Takde lah nak dozz off tak tau hala kan. Kakakak

Berbincang dengan penuh perasaan. Kak Ha sampai tertinggal spek mata beliau teruja buat projek punya pasal...kuikuikui

Inilah hasil kitaorang. Mencari kata adjektif melalui salah satu iklan di ruang akhbar. Kemudian, buat lima ayat menggunakan kata-kata adjektif yang dapat dicari. Korang boleh cuba kat sekolah ok. Hehehe

Ahli kumpulan saya yang teruja membentangkan hasil kitaorang...

Kot mana pun kursus ini mula menampakkan keriangan selepas the second half. Actually kalau penceramah dok straight aje, takde konar-konar memang boleh membuatkankan orang seperti saya.. sleep..kekekek..minta maap la ye. Saya ni jenis aktif. Kalau dok mendengar aje, memang leh sleep secara tak sengaja. Kalau ada aktiviti apa-apa wajiblah cerah mata. Kakakaka.. Oh ye..lupa nak tayang baju yang dipakai ari Rabu hari tu. Kekekke

Hehehe.. sempat lagi bergaya di toilet IAB. Kakakaka..

Ok, sekian.. macih :)

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails