Saturday, January 1, 2011

Happy New Year!

Entry terlewat nak ucap Selamat Tahun Baru 2011. Aku doakan kalian telah berjaya menunaikan haji hajat-hajat korang di tahun 2010 dan semoga impian korang untuk tahun 2011 akan dapat dicapai dengan jayanya.

Azam aku pada tahun 2010, nak pindah sekolah. Tapi belum tercapai lagi cita-citaku. Sungguh sadis. Tiada rezeki nampaknya. Harus tabah untuk sekian kalinya. Aku tak suka melihat orang itu, orang hipokrit itu, kerana apabila memandang dia, aku berasa aku berdosa kerana membenci dia. Tapi apakan daya, dia pandai berkata-kata dan pandai bermuka-muka. Mengata aku hipokrit kunun. Ko tengoklah diri ko tu..sengal la lu.. mencik aku tau. Aku nak pindah sebab kau lah.. bukan sebab lain. Sapa yang terasa, jangan la buat-buat tak tau..ye..kau la..KAUUUUU!!!!! Stress kejap.. oh..rasa nak cirit pula..

Oh..emo tetiba.

Kita kembali ke tajuk asal.. sabar Goh..sabar..kakakak.. Oklah, semoga impian korang tercapai dan impian aku tercapai sama. Hajat nak buat baby girl nampaknye terpaksa ditangguhkan dulu sebab.. sebab... petua tak dapat lagi. Actually, kalau nak plan, kena la 6 months earlier. So, mulai sekarang, saya akan memulakan pengambilan asid folik. Sekian, cerita ceriti saya pada kali ini. Tetiba ayat jadi baik...akkakak

Happy New Year everyone! Love you all.. Sila jadi follower saya..akkakak..mari kalahkan Hanis Zalikha..kakakak.. sampai pisan la luuuu..kakakak

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails