Wednesday, December 8, 2010

Bio betik! Betikkkk belaka.. kakakak

Tadi saja-saja mencuba aplikasi ini dalam pesbuk. Sifat orang bulan November dari Dr Fadzilah Kamsah. Kakakkak.. Ntah iya ke idak, aku main try aje.
Jadi, betul ke ha? Korang rasa betul ke ha? Ha? Ha? (ayat Saman)

Sifat Bulan Lahir untuk bulan November ialah:

[][] Banyak idea dalam perkara. - boleh tahan la banyak..kakakka
[][] Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya. - aku pon memang kadangkala fenin gak dengan diri sendiri..kuikuikui
[][] Berfikiran kehadapan. -wajibul ghunnahhh...
[][] Berfikiran unik dan bijak. - haruslahhh....
[][] Penuh dengan idea-idea baru yang luarbiasa. - kalah Superwoman..kuikuikui
[][] Pemikiran yang tajam. - itu pasal jadi menantu keturunan Tok Sheikh Jarum..Al Jarumi.. tajam seperti jarum tuhhh.. ngeeee
[][] Daya firasat yang sangat halus dan tinggi. - huishhh...leh jadi ahlil nujum..akkaka
[][] Sesuai jadi seorang doktor. - erkkk..apakahhh...
[][] Cermat dan teliti. - ni si Nopal nih..kakakak..kalau sejadah terlipat pon dia buleh benti semayang and betulkan balik sejadah dia..akkaka
[][] Personaliti yang dinamik. - dinamik ke? adoi..
[][] Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia. - hoh..bab ni aku setuju 200%. kakakakka.. bab jadi spy bisa beri sama gue.. gue cekap lor.. kakaka.. baper kali dah laling kantoi..kan kan kan.. jangan coba-coba ya..kakaka
[][] Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra. - mesra yep.. tapi tang kurang bercakap tu kurang pasti..ye la kot.. sebab dok ketik2 keyboard aje..mana ada kuar suara daa..akkakakka
[][] Berani, pemurah setia dan banyak kesabaran. -berani la sangat.. pemurah tu wajib.. ececece..
[][] Terlalu degil dan keras hati. -huishh..mak aku selalu pening pasal ni..akkakaka
[][] Apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sehingga berjaya. - SKII..SKII.. haruss dapatkan sekarang...kakaka
[][] Tak suka marah kecuali digugat. -HARUS!!! macam kes baru ni, aku rasa hanya orang bodo dan dayus aje akan relek bila kena dengan apa yang aku rasai..cisss hang!
[][] Mudah ambil berat terhadap orang lain. -boleh gagah..akkakaka
[][] Pandai muhasabah diri. - memang pon. kalau ditimpa musibah, or tak dapat apa yang dihajati mesti buat checklist, apalah kesalahan aku dah buat.. mesti balasan Tuhan nih..huhuuhu..
[][] Cara berfikir yang lain dari orang lain. - dasattt..kakakak
[][] Otak yang sangat tajam. -uishhh... ye ke? apsal tak dapat 4 flat!!! Huwaaa..tipukkkk..tipuukkk...
[][] Pandai mendorong diri sendiri. - musti la.. harus pandai mendorong diri sendiri..tapi kalau naik kete sorong..kena orang sorongkan gak la..akakkaka
[][] Tidak hargai pujian. - so true..kadang2 pujian ni boleh membuatkan kita riak, perasaan dan juga tak sedar diri.. jadi aku sentiasa berhati-hati dengan pujian..kakakak.. pujila.. pujila..akkakak
[][] Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi apabila berkehendak sesuatu. - ya..saya mau pegi holiday ke obersi..akakkaka
[][] Cuba sampai berjaya. - no pain no gain..akkaka.. bila nak dapat girl nih..kuikuikui
[][] Badan yang sasa. -SASA? in sense of what? FAT? DAMNNN!!!!
[][] Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik. -dalam ati ada taman gue nih..
[][] Tidak pasti dengan hubungan kasih sayang. - curiga harus ada.. kan leh caya orang zaman skang nih.. hoh!
[][] Suka duduk dirumah. - main masak-masak..main pesbuk..akakkakka
[][] Sangat rajin dan berkemampuan tinggi. - kompius aku tang rajin tuh..kakakka..leh gagah la..
[][] Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia. -wajibbb..kalau pecah rahsia..lengkali orang tamo habaq dah rahsia..tak syok..aku kan ke spy..akkakak
[][] Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi. - memang sangat emo..huhu.. kalau dah emo, leh ke tahap dasat sampai jadi GORILLA..kakakak
[][] Bercita-cita tinggi. - angan-angan harus ada la dei..
[][] Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah. - aku pon fenin gak la.. kejap jadi Alcantara, kejap jadi Pendekar, kejap jadi Gohsukeh, kejap jadi Gorilla..lepas ni aku rasa nak jadi SPY.. bole ka? Kakakakakak

Ada yang betul ada yang tidak.. antaranya yang kurang bercakap..kakakka.. macam tak caya pula.. Tapi kalau jumpa kali pertama memang orang ingat aku sombong.. Bistu takkan nak sembang tak hengat dunia kalau first time jumpa..sat gi orang ingat aku sasau lak..akkakka

So, menda ni you can always try it kat pesbuk ok.

Selamat mencuba dan selamat perasan diri korang bagus..kakakakkaa..


No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails