Sunday, November 28, 2010

Sup Kotak Gear yang betul-betul kawww!!! Boleh membuatkan orang merembes, silap-silap mak mentua lalu tak pasan..kakakaka

Dua hari lepas, jiran sebelah buat kenduri bihun sup dengan menggunakan daging korban yang telah beliau dapat masa Aidiladha yang lalu. Owh..sungguh bes tak terkata, sampaikan terlupa nak amek gambar tatkala kenduri berlangsung. Memang tip top..hohoho.. Dan tiba-tiba aje mulut ni gatal aje menanya soalan..

"Jia... kotak gear ada ke? Kami sukak makan hat tulang temulang.."
"Ohh..adaaa.. malam ni kita lepak kat pondok.."

Malam pun tiba, beriya-iya menunggu di pondok dengan penuh semangat ketulangan..kakaka.. Siap bawak keluar menda alah nih sebab nak sruppp..sruppp...


Nahhh.. penyedut minuman yang aku beli kat IKEA. Sungguh kalerpul kan..kakaka.. Dan bila bawak keluar depa pakat gelak..

"Laa..apsal kecit sangat straw hangpa?"
"Aik..tak bley ka?"
"Kecit sangat...."

Tapi aku tetap menghirup dengan tahap kelajuan maksima..


Ini suma Gohsukeh yang ponyaaaa...hahahahha....

Benar, aku tukang hirup segala isi dalam tulang dah orang lain tak baper berkenan..

"Weh.. hangpa tak takut kaa gemuk sat gi.."
"Takpa.. aku tak makan ubat kurus hangpa lagi.. bila aku makan aku start diet balik..muahaha"

Sekian, biter hangit dari Kampung Tulang Temulang.

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails