Thursday, August 12, 2010

Tengok betul-betul!!!





Soalan di atas memang nampak mudah. Kita pun boleh heran apsal la budak ni boleh salah jawab. Kalau keadaan di atas berlaku tatkala guru itu tak baper nak OK. Mesti masak budak nih. Kakaka..

Oleh itu, sekiranya kita tak mahu perkara yang sama berulang. Kita kena highlightkan kesalahan dia. Kanak-kanak ni biasala.. ayat panjang aje terus aje kata susah. So, korang suruh depa identify nouns atau kata nama then identify the verb pulak. Macam dua gambo salah nih. Dan satu lagi kat atas tuh. Hoh kan! Habaq tang mana salah.. so, lain kali depa tak buat dah. Kalau buat gak.. jentik tinga kasi merah...kakakaka.. Ooo.. jangan-jangan.. nanti Harian Metroll kejekan kita. Hoh!

1 comment:

eT said...

hehe...nk mengajar skang kene ada skill kan...

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails