Sunday, February 28, 2010

Tak abes lagi sambutan.

Salam 1 Malaysia..haha

Gong Xi Fat Chai tak abes lagi rupanya. Malam tadi dah terpergi buat lawatan sosial kat Jitra Mall (bajet leh menang ler), maka kitaorang pun dapat lah tengok show nih.


Dok kurung apa tu weh.. cian mamat iteww..


Deretan ahli musik yang penuh perasaan bergendang..

video
Enjoy the vids! Malangnya Encik Salman tak sukak sebab gendang dia kuat bebenor dan beliau jugak takut kat naga terjelir-jelir lidah tu..akakakkak

2 comments:

Ateh said...

dia tutup mata ka dei....spesis arnab gak dia ni..tak suka bising...wakakakak

Ticer Syah said...

dia tutup tinger la memekak.. pehtu peluk bkn men kuat lagi..kakakak

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails