Sunday, February 28, 2010

Mamam @ Gemilang Burger

Dan malam tadi juga, untuk menebus kekeciwaan berganda, maka kitaorang pergi la ke sebelah Muzium Negeri Kedah. Dengar kata kat situ Western Food nye enak bangat. So, mau try test tengok lah..haha..

Kitaorang order:
Barli ais
Milo ais


Double Plate (RM 4.00)


Nugget & Fries (dalam RM 7.00 kot)


Beef Steak (RM 13.00)

Sambil-sambil tu boleh posing kat sekeliling kawasan seperti model-model cilik nih..


Ada meriam besor okeh..


Dan juga pintu gerbang nih. Tapi sayang lighting kureng.. Apsal Nopal suka posing macam nih? Tak paham...

Makanannye okeh, cuma aku harap agar Beef Steaknya dapat dipertingkatkan lagi dari segi rasa dan kualiti Black Peppernye. Ada kureng sket.. huhu.. Belum boleh lawan Joned Cafe punya Beef Steak lah.

Overall aku bagi hrmm... 5 out of 10 points to this kedai!

6 comments:

Ateh said...

nampak dah beso salman ni mcm sama beso ngan nopal...huhuhu..x best x best...

Ticer Syah said...

kakakaka... takpe.. tahun 2012 aku buat lain..akkakak

~ ReD ~ said...

uiiihh.. jangan biasakan anak2 main meriam besi..;p

Ticer Syah said...

red:
kakaka.. takpe.. ni dijamin tak letop..kuikui.. meriam buluh lagi bahaya lorr

syarapova said...

teliuq cheq tgk steak ni!..hehehe
eh how old is ur son btw?

Ticer Syah said...

boleh gagah le rasanya..tp kalau Joned Cafe lagi superb...kakaka

my sons:
adam - 8
naufal- 6
salman- 3.. suma boys..hua hua hua

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails