Saturday, February 6, 2010

Bermanja dengan Dell!

Maka terujalah aku dengan WebCam Dell ni. Macam-macam boleh kita guna dei.. Huhu.. Beskan laptop aku nih..kekeke.. Post kali ini adalah syok sendirinye edition..wakakakka.. Silalah menjamu mata..ahaks


Rasa macam comel aje pakai sunflower nih..
Lokasi: Bilik hibernasi kat library.


Naik kapalterbang... yeay!!!
Lokasi: Tempat tadi jugak..wakakakka


Gambo Nurul -- roomate aku kat Bilik Hibernasi nih..wakkakaka
Lokasi: Tempat tadi jugak..ngehehehe


Encik Salman berspek mato Paris Hilton..
Lokasi: Rumah den


Ni pulak Si Anis sebok nak berspek Paris Hilton.. Layan je lar..wakakakka


Spek mata satu ni pong ada juga deh..wakakakkaa.. Hidung aku besor seh...cissss...

Dan kat bawah ni, sungguh tak sangka aku.. ada juga spek mata kegemaran aku kat dalam Webcam Dell ni..wakakakaka.. coba teka spek mata sapa.. Jeng jeng jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.




Yaa...spek mata Faizal Tahir..a.k.a Pejal Tahir..wakakakaak.. sungguh bes kan?!! Katakan Best kepada Dell Inspirion sebab Webcam dia ada spek mata Pejal Tahir..wakakakkakaka

P/S: Harus mula membuat assignment sekarang! Sekian, macih

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails