Thursday, January 28, 2010

Projek Art Class terkini

Kelmarin ada Art Class bersama dengan kelas 3 Melati. Kelas belakang. Aku suruh bawak bahan-bahan seperti berikut...

Benang bulu
10 batang aiskrim (yang aku suruh collect sejak dua minggu lepas)
Gam
Pensel warna

Cara-cara nak buat...
1. Ikatkan batang-batang aiskrim
2. Warnakan kertas kecit tu
3. Lekatkan pada batang-batang aiskrim yang telah diikat kemas.

Maka jadilah seperti di bawah.. oh..aku tersilap saiz untuk kertas tu...sepatutnya kena besar sket ok..kekeke


Jenis seni: Binaan -- hiasan dinding :)

Bab satu lagi.. oh aku sudah tergemuk sedikit sebabnya skirt labuh aku yang pakai zip tu tetiba tak bleh zip dah hari ni.. (T_T) Sungguh sedih. Harus kembali ke gym!!! Maka terpaksa sarungkan skirt yang ini pula untuk ke skolah! Stretchable dan tak perlu zip..huhuhu...


Oh.. AKU MAU KURUSSSS!!!!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails