Thursday, January 28, 2010

Masa kecil dulu...

Semalam masa dok chatting dengan Encik Hubby, tiba-tiba dikirimkan semua gambar kanak-kanak riang masa kecil. Hehehehe..

Dan aku sangat suka dengan gambar nih. Gambar Encik Salman sedang menguap. Time ni dia berusia kurang dari seminggu. Hehehe.. Sungguh kiut Encik Salman.. Gedebab tak hengat budak nih..hehehe


Ada kuning sket. Cian baby. Kena duduk ward dua hari. Lepas tu aku lari dari wad..wakkaka..sebab ada exam yang harus diduduki. Alhamdullilah, nasib baik semuanya ok..


Yang ni gambar Naufal Sameer masa umur dua tahun kot. Baru pindah ke rumah baru time nih. Naufal ni sejak baby lagi dah somel dah. Dengan bulu mata lentik, rambut perang ori, bulu kening yang seperti semut berjalan dan bibir merah menyala. Masa ngandungkan dia dulu, orang dok ingat aku ni bakal dapat anak perempuan. Sebab dok mekap tak hengat. Pi mana-mana musti nak bubuh lipstick. Nasib baik anak aku tak jadi awwww...


Yang ni pulak gambar Adam masa umur setahun. Baru pandai duduk. Amek gambar kat Pacific. Tatkala ini ada pertandingan bayi cute. So, cuba la masuk guna gambar ni. Hampa..kalah!

Sampai sekarang tak pernah join mana-mana pertandingan baby comel. Sebab anak-anak aku memang comel di mata kami berdua..ekekkeke

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails