Friday, January 15, 2010

Ambil modul!

Hari ni ambil modul di IP Darulaman, Jitra. Actually aku kena amik modul minggu lepas di PPW Kedah. Tapi oleh kerana terwrong information, aku terlepas itu date. So, hari ni geng IPDA polak amek modul. Aku dengan muka kering dan tak bersalahnya pegi la beratur takde orang pong..wakakkaka untuk amek modul. Dalam hati dup dap dup dap macam nak pecah sebab takut tembelang pecah. Iyolah..aku belajar tang lain, mana ble amik modul tempat lain. Tapi hati kering kan, layan aje la..

Bila amek modul tu, tak cukup polak.. Budak ensem tu kata..
"Kak, kalau rajin, kak pegi ke Alor Star punya branch ari Selasa amek hat takdak tu.."
"Err..amek kat Sungai Petani boleh tak?" dengan muka inesen..kuikui
"Oh.. tak bleh la..sebab yang tu dah kira kawasan lain.."

Polakkk.. aku pon blah buat macam takde apa yang berlaku..wakkakaka.. Sampai kat kete encik huby tanya..
"Amacam? Boleh amek pun.. lain kali amik sini suda.. tak gaduh pi jauh-jauh ke Sungai Petani tuuu"
"Hish..mana boleh.. ni pon depa bukan perasan I cawangan mana.."
"Hoh? Tak perasan..jom-jom naik kete lekaih.. sat gi depa panggey polak.."

Maka macam penyamun tarbus lari mencecet masuk kete. Sambil-sambil pandang belakang tengok line clear ke tak.. wakakakkaa.. seriyes giler first time aku buat macam ni dowh.. wakakakak..

Sambil-sambil tu baca la sket-sket apa yang patut. Esok mula kelas dah.. Oh.. semester ni dapat pulak si Basil Jude Surin lagi.. subjek killer lagi..mati aku kali ni. Satu lagi subject dapat kat Sivabala Naidu..yeehawww..aku sukak.. suma subjek dia aku selalu dapat A. InsyaAllah boleh la dapat A lagi kot. Dan semester ni ada kajian juga.. huhu.. pisan dan pisan!

Semester ini merupakan semester kedua terakhir.. eeee..tak sabar rasanya nak habis!!!!! Ya Allah, permudahkanlah jalan aku untuk habiskan sisa-sisa semester yang tinggal! Amin!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails