Tuesday, December 29, 2009

Sudah jumpa lorrr!!!

Haha..sungguh dramatik malam tadi sebab aku cemas tetiba melihat gambo koleksi kenduri anak sedara aku tarak..aiyaa..di manakah? siapakah? mengapakah? lalu aku pon menilik segala fail-fail yang ada..kot-kot la ada orang transfer kan.. maka gumbira la hati teman tatkala melihat fail kenduri ada.. nengok2..haaa..suma gambo suda ada lor..wakakaka..

Encik Hubby call dari opis tadi katanya..
"Eh..kan ada gambar suma tu.. abang dah transfer dah.. "
"Ya kaa.. tau da laa..malam tadi.."
"Yang dok tulis kat pesbuk tu naper.."
"Tu masa tak jumpa lagi..ni dah jumpa da.. dah update pon status.."
"Mana ada..takde pon.."
"Ada la.. cuba nengok kat Wall"
"Hmm..ok la.."

Aiyaa...susa mo sakap ngan orang kureng pesbuk ni..ekkeke.. maklumle Encik Hubby berpesbuk seminggu beberapa kali aje.. ater.. dah aku konker laptop aje..kuikuikui..

So, meh le layan gambo kenduri kawen gue..eh.. silap...anak sedara gue.. wakakaka.. dalam pesbuk dia pon dia ada upload, tapi tak tag aku pon.. nasib baik la aku pon ada juga.. kalau tak.. mesti aku tecit ati (tp ada la tecit ati sket..) takpe la.. tak mati pon ko tag aku.. hahahaha


Haruslah ada gambo aku yang suka bebenor enterprem.. takpe kamera sendiri, bole amek gambo suka ati la kan..wakakakak.. tukang amek gambo.. Tiqah! Haha!


Penat tol senyum sebab tukang amek gambo ni slow-mo sket..wakakkaka. Mak perantin pon letih tak hengat..cian ko Kak! Ekekeke..eh ada sowang lagi Mak Perantin.. tu ha..si baju gold a.k.a Bank Negara Malaysia..kuikuikui..


Meja rombongan perantin.. Oleh sebab ada dua perantin, so kena la letak tanda nama ni hah.. Aku ngan Epah le mengusahakannya.. kena habaq la kat sini..tang lain orang tak habaq pong..wakakakaka...Santek kan? sapa kata tak santek..sat gi kena cirit-birit.. wakakakakka


Perantin diiringi dengan geng motot besaq.. Dari jauh dah memekak dah.. glamer sehh perantin..apsal aku dulu takde macam ni hah? Oh..aku dulu naik Merc Mata Belalang aje..wakakaka.. tapi takde bunga polak..kuikuikui


Perantin naik Storm.. dasat dan glamer gilerrrr... seb bek ada gak gambo nih.. huhu.. nak tunggu orang donlod lambat bonar..wakakaka

Nak gambo lagi.. no poblem.. wakakkaa..


Sesi makan-makan.. sangat bes.. dan aku tak kesempatan nak rasa lauk perantin..kuikuikui...


Flower girls! Anak-anak jiran sebelah...


With Mak Munah a.k.a Mak Mona. Windu btoi kat mak sedara aku sowang nih..


Ni plak sepupu we all yang hot! Sebab muka dia macam Rahim Razali..wakakkaa


Ada gak bergambo ngan perantin yang vogue sebab bulu mata pelesu dia santek bangat!!! Berkenan aku.. aku je dah baper taun try tak jadi2..nyampah! Wakakakaka..

Kepada kedua-dua perantin, Selamat Menempuh Alam Perkahwinan... semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat, insyaAllah :)

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails