Saturday, December 26, 2009

Selamat datang Singaporean!

Aku plan nak mengadakan kenduri pada 25 Disember sejak beberapa bulan yang lalu dan adik badik aku pon plan nak datang beramai-ramai untuk memeriahkan kenduri potong-potong tu nanti. Tapi pemergian Babah membantutkan segala perancangan. And Babah supposed to be here during the kenduri too! (T_T). Takpe lah, dah tertulis bahawa hayat Babah hanya sampai di situ..huhu.. Sedih sungguh aku :(

So, dari 5-6 keluarga yang plan nak datang, hanya satu keluarga yang sampai! Iaitu Uda.. Ada juga la peneman aku di kala duka. Maklumlah, orang lain banyak pula alasan dan alasan ketiadaan Babah turut digunakan untuk tidak menghadirkan diri ke rumah aku. Takpe lah.. Macam la aku ni tak sedih kan... Rumah terbakar nampak asapnya, hati terbakar sapa lah yang tahu.

Uda sampai dalam kul 5 petang. Nasib baik ketereran Uda and hubby tu (sebab asik tengok Amazing Race) berjaya juga tiba ke teratak aku ni..Maklumla.. tiga tahun sekali datang..haha.. Hari pertama sampai just bawak mereka pergi makan kat Restoran Nasi Ayam Tat yang pemes tu. Korang kalau datang sini jangan lupa singgah! Sangat bes dan berbaloi!!!


Menunggu makanan latang.. Yushi and Dik Dini pon dah kebelai!


Encik Salman dan mainan kereta yang Mak Uda belikan!

Esoknya, hari Isnin, maka bertolaklah kitaorang ke Padang Besar, agenda utama tuuuu.. Rugi tarak pegi sini lorrrrr...

Jalan-jalan ke Alor Star,
Harus singgah ke Pekan Rabu,
Jalan-jalan ke negeri Kedah,
Jangan lupa lajak sampai ke Padang Besar tuuuuu!

Wakakka..pandaikah aku berpantun?

On the way to Padang Besar, you all akan melihat ladang tebu yang saujana mata memandang dan sila pastikan korang tak terlepas kat menara tinjau nih! Sangat santek untuk camwhoring! Muahahaha..


Ini tangga nak naik menara tinjau...


Sila gunakan kamera berpixel tinggi dan elak gunakan kamera phone yang takde function hebat seperti kamera digital biasa! Ini lah hasilnya menggunakan cameraphone lorrr..


Ladang tebu... sapanye anak yang pasan encem tuh? Hoh!

Ok, sambung ke Part 2 plak!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails