Monday, December 14, 2009

Minggu Pecah Kapla deiiiI!


The Pecah Kapla week is here! Sangat suka bila nak jawab exam sebab bila time exam aku mesti sewel dan mereng sket kepala otak aku nih..kuikuikui..


And as usual, this sign board akan menjadi popular tatkala minggu pecah kapla latang... boring la..cuba la buat kasi somel2 sket..asik kejung macam tu jaa..


To be apart of this event, you don't have to look serabai or like baru lepas bangun tido sebab study macam nak giler malam tadi ok. Just act like nothing happen supaya orang rasa gerun melihat anda begitu yakin melangkah ke dalam dewan peperiksaan..padahal hati macam nak luruh masuk itu dewan..ngeee...

Dua paper sudah lepas.. cuma aku kompius haruskah aku amek exam untuk Kajian Tindakan???? Sebab senior aku suma tak amek..tapi this sem ada plak itu exam..cuma kod dia tak sama ngan kod aku amek nih.. weh kengkwan..korang dulu masa proposal ada ke amek exam? Sila la jawab...aku kompius nih

Sekian, buletin sewel dari luar dewan peperiksaan..chewah.. ngada2 aje..

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails