Tuesday, December 22, 2009

Corak baru! Tak le baru sangat..hehe

Beberapa hari ni asik boring aje..especially cuti Awal Muharram yang nggak bisa holiday ke mana-mana sebab Encik Naufal refuse to pakai his seluar..

"Angah takut la Ma!"
"Takdak apa eh..geli jaa.."
"Tak mau la.."
"Along ok jaaa..."
"Tak mauuuuu!!!"

So, macam mana nak pi holiday tanpa seluar..I mean...pakai kain pelikat and still jalan kengkang-kengkang...(macam gorilla daaa)

Satu hari, tinggalkan depa dua kat umah Atok and we went to Souq Bukhary untuk beli beberapa barang yang dah habes stok. Maka terjumpalah dengan sticker yang somel-somel..Maka terguda la aku. Balik rumah terus buat and siapp!!!!


Baru tampal sket..


Dah siap..dari jarak jauh..hehe


Siap ada beskal okeh..hehe..somel and classic :)


Tuan blog sibuk nak enterprem juga..hoh..suka ati aku la kan..dah blog sindiri...wakakkaka

So, Kokoro and Saintis..aku suda ada sakura dalam rumah aku..ekekke..siap beskal tua lagi..muahahah...

5 comments:

MaszLaVista said...

kak syidah..mana mau carik itu sticker? aku pon mau jugak..mahal dak?

ezzati said...

ada beskal lg tu..hehe

eeeda said...

OOO nie kira dah tak ada keja ya.... bagus2 kasi cantik umah....

Ticer Syah said...

mas: aku beli kat kiosk di giant lorr..rm seplo satu set tuh.. murah aje..made in china..hahaha

ezzati: ho ler..mmg the klasikal lah..

eeeda:
bohsan la dok umah aje..hehehe.. so ini le time nak santek2 skit2..huhu

Anonymous said...

cantik kak...!!

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails