Wednesday, September 30, 2009

Syawal Part 6 - Bergumbira di umah Kechat a.k.a Abang

Pada raya ke berapa ntah, maka bergeraklah gerombolan ke rumah Abang aku kat Bukit Larang. Nama pon dah terlarang dah..so, hanya insan-insan terpilih aje bleh pi umah dia..wakakaka.. Oleh kerana rumahnye yang somel gak, maka berposing le kitaorang sampaikan terlupa nak berposing dengan tuan ghumah, memang melampau tetamu-tetamu Abang aku kali ni..wakakakka..


Me and Babah. Tuan Aji dah tak larat nak mamam dah..kira nak rest pewot yang dah menaik tu.. kuikuikui.. SIL aku masak besh bangat.. aku rasa makanan dia ni antara penyebab naiknye berat badan aku nih.. HOH! Malam tu kitaorang makan masak lemak ikan patin, nasi, mee bandung dan kuih-muih yang Encik Adam suka sampai tapau bawak balik..sabo je la... anak sapa tu hah!


Arrpek sebok nak posing gak... hambek ko... Dia dan anak-anak sidek dia.. kuikui.. yang dok kat bawah dan penuh pimples tu nama dia abang Ju-ai (sebutan encik Salman pada Zuhair), dan berdiri dengan ayunye Kakak Lia (sebutan encik Salman pada Alya Amirah).


Mak and Babah suda kekenyangan macam ular sawa, namun Babah masih mampu mengunyah lagi.. pergh.. sabo je la aku. Encik Ju-ai sedang membacakan doa makan pada si Datuk... hampeh ko!


Wif Darling yang stay ensem selalu...eekekeke. Apsal aku nampak gemuk.. nyampah aku!


Wif Arrpek.
"Ummi nampak macam maid" kata cik Alya pada Ummi dia..
Wakakakaka..aku hanya mampu gelak.. kuikuikui...

Aisey, sekali gambo si Along lupa mau snap daa..wakakakkaa aiyaa... manyak soli aa... ko ada kamera kan.. kuikuikui...

Macih pada tuan rumah sudi wat masak sodap-sodap, lengkali bleh wat lagi noh!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails