Wednesday, April 1, 2009

Exam latang lagiiiikkkk..


Study jangan tak study

Exam fever is coming.. Hopefully I could the best this time. Last time I only managed to get 2As and 1B+. Hehehe..Alhamdullilah, at least naik jugak pointer den yang dah jatuh akibat kemerosotan ekonomi masa lampau. Sibuk bisnes sampai tak baca buku. Hohoho.. Cian kat den. Sikalang.. keep aside the businesses and concentrate on the studies dei.
Being a wife, a lover, a mother, a teacher, an employee, and also a part time student is quite difficult sometimes.. I always say to myself.. keep on moving.. keep on moving eventhough sometimes I almost drown. Hoho..


Muka blur baca nota tak paham. Kuikuikui...


Bertambah blur bila budak ni join sekaki. Hoho..

Berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi dugaan ni suma.. Huhuhu... Papa.. plez come back early, so that I could start my revision earlier. Today, I just read the notes till 11. Tak menahan, nak termuntah pong ada.. wakakakkaaka.. then, plug in the computer and check the emails, update this thing and nak titon plak skang.. Hehehe..

So, people. Wish me luck for this coming exam. Currently, I got As for assignments... Ada satu lagi subjek tak keluar lagi dei.. Tencen tol.. Mr Basil..plez upload the marks.. ngeee

6 comments:

~Insan Biasa~ said...

ekekeke....aku ingat aku jerk blur baca nota x paham....ko pun sama gak ker? pino2 dah mato then nengok numbers and that dy dx...pengamiran, pembezaan....dan a,b,c,d,....yang sewaktu dengannya!

jumaat nie aku start exam da...good luck mama...ekekek adeh...peritnya nak maintain pointer!

Anuar Manshor said...

Jangan buat "toyol" ya!haha

jane said...

beb,

selamat menempuh peperiksaan ya. baca sampai muntah.....

.: mama cute :. said...

anis: bahasa modul kita tinggi sangat dei.. aku blur habis.. baca empat lima kali br paham.. wakakakkaa

anuar:
toyol tak berani bawak masuk.. sat g kantoi.. jenuh ulang sem...kuikuikui

jane:
habis muntah ijo dah ni.. wakakkaka

Sahalfikri said...

mmg makcik aku ni dari dulu lagi suka pen kaler.. aku kecik2 dulu dok tgk da dia ni kalo buat nota mcm2 pen ada.. tgk ni, sampai ke tua! hehe.. tp bagusla, cek pun gitu..berkesan sket.

p/s: awat hang seksi kat sini woaa? gurubesar sin hoe garden tau abes hang.. hehe

.: mama cute :. said...

pen kaler2 mak uda present sama aku.. mcm tau2 je peberet aku..kuikuikui..

kuikuikui.. seksa kaaa.. seb bek guru besor tmn sin hoe takde tenet.. wakakakkakaa

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails