Sunday, January 18, 2009

Memey dan lakonan hidupnya.

Amaran: Kepada peminat Memey... sila tinggalkan laman ini.. kuikuikui

Ni la pelakon hebat abad ni. Cess..cuba menitiskan air mata nak menegakkan benang yang basah. Kalau ada kat depan aku, mau aku seligi aje minah ni ... Menangis kunun.. pi la nangis kat sana.. buat apa kat sana ko nangis kat sini. Dah la ayat berbelit-belit.. orang Hindu cakap pon aku paham lagi dari dia ni cakap.. Lempang mau kah?

Ko ler peruntuh rumah tangga buah hatiku.. Abby dan Norman.. cian anak2 depa.. ko ni memang takde hati pewot btoi... Ko ingat amik laki orang hidup ko senang.. Setakat hepi dua tiga bulan aje.. pehtu Norman wajib carik pompuan lain bila dah boring ngan ko.. macam dia wat kat Abby.. time tu baru le ko tau langit tu tinggi ke rendah.

Konon kesian kat keluarga sebab menanggung malu.. Halo... time keje obertime sampai tak hengat dah kol 2 pagi pehtu siap kena tangkap basah lagikkk, ko tak tingat plak kat mak pak hang... Dajei sungguh.. Mencik aku kat hang nih.. Blah la lu.. Semoga bintang ko terus suram.. wakakkakaka.. Ptuihhh..

2 comments:

jane said...

salam mama cute,

haah. masa nengok melodi tadi pun rasa nak cili je tut dia...ngengada.

dah tau laki orang, buat apa dilayan? saja awak tu yg memang tut!

.: mama cute :. said...

tu le pasal.. lempang baru tau.. wakakkaka

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails