Monday, August 4, 2008

Congrats my cousin


The happy couple
source : Yana's new Nokia Navigator phone


My sisters at the wedding.. huhu.. nyeles I all :(

It was a beautiful day for my cousin because it's his wedding day. He's 30 years old and baru nak kahwin.. Wakakakkaa.. I'm 29 and I have already 3 kids. But then, he's a man.. memang la kahwin lambat.. Even my hubby was 29 masa kawin dolu.. Huhu.. Apa pong.. congratulation, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

Sorry for not coming to your wedding. It's hard to say eh.. since the petrol's price rocketing up to 40%, I have to do the calculation again and again you see. Before the minyak naik, I just need RM500 for the travelling expenses.. now, I think RM1k kot. Even now.. I have to spend RM 50 on petrol for 2 days beb. TQ Pak Lah for making my life so miserable(tokleh balik kampung, tokleh jumpa parents selalu, nak jumpa ibu mertuaku pon kena pikir 2-3 kali). Huhu.. Now, I cannot go back to my kampung suka-suka ati.

Moral of the story : Buat la kerja kawin masa cuti skola.. Berbaloi la aku nak balik lama2. Setakat spend RM1k untuk 2 hari? Huhu.. I better spend it on something else. Buy bigger dining table perhaps?

P/S : Soguy.. lekas la update gambo.. ni pon aku cilok dari Yana.

2 comments:

Sahalfikri said...

aku akan try wat kenduri kawen waktu cuti sekolah.. itu pun kalo bajet cukup.. kalo tak, aku elak wat waktu cuti sekolah sbb leh cut cost.. hahaha..

eh, tgk gambar lain pak memel kat frenster gua.. mesti bertambah jelesnyer...hahaha

Ticer Syah said...

polak... ko kan kayer rayer.. kuikuikui.. dah nak kawin musti bajet luit manyak la dei.. kalo takde takkan berani kawin.. huhu..

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails