Friday, July 18, 2008

Bersawang? Katakan tidak kepada sawang.. hehe

Sorry la guys sebab dah lama tak update ini blog. Aku betul2 study tahap cipan kali nih. Dah la anto assignment lewat, sampai kena sound ngan tutor. Ketaq aku.. tak penah aku anto lewat, kali ni pelik bangat aku nih, anto lewat, sib baik la tutor tu terguda ngan kecumelanku itew.. wakakakaka.. (mula nak pasan nih). Okla, jom story dari awal sebelum aku exam. Hari sebelum exam, my pren Kak Nor call..

Kak Nor : Syah, U nak soalan tak..
Aku : Hoh? Ada soalan bocor ke.. macam UPSR la polak
Kak Nor :Dak aih.. ni perbincangan paper Entreprenuership oleh Dr Ng kat PPW Perak. Meh le umah Kak Nor petang nih...
Aku : Worait..

Dan petang pun tiba, maka aku nampak polak orang eksiden kat depan taman Kak Nor. Kete Honda Civic tu terbabas lalu tersangkut kat pokok. Malangnya polak, aku tak bawak camera digitalku sbb tengah charge battery. Cukup hampeh... seb bek la henpon koman ku ini ada jugak kamera yang tak baper tinggi pixelnye. So, tak dapek la nak zoom in. Caittt..


Nampak ke kete merah yang tersangkut manja kat pokok tuh. Dia eksiden sengsorang.. bagaimana dia masuk kot situ, aku pon tatau.. Cian mamat ni, aku paham perasaan orang yang eksiden ni sebab aku ni pon dulu selalu eksiden.. kuikui


Ni polak tudung dubai aku yang terkini. Hehe.. saja la entreframe.. kot2 la ada owang windu kat cek.. ahaks.. (Ni pun amik pakai kamera phone aku..)

Time ni tengah tunggu geng2 ustazah anak aku tu datang, nak pi tempah baju raya.. Oh ye, baju raya yang sedang ditempah ada 3 pasang.. heheheh.. giler koser tol. Maklumle, aku rasa baju aku dabis stock la.. so, kena tempah baru. Ini kali kain Angkasawan polak.. kuikui..beli kat jiran sebelah and also from ibu mertuaku. Santek bangat.. nanti dah siap den upload kan. Kali ni aku tempah kat jiran taman atas.. dekat pon dekat, biasanya aku tempah kat member2. Tapi tak dan plak nak p jumpa member yang terer menjahit itew... Pi la blog dia. Selamat surfing yaaa...

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails