Saturday, June 21, 2008

Thank You Remedial Class Teachers...



Oh ye.. lambat polak I all mengupdate gambo hadiah you alls... Trimas to the all the Remedial Teachers for the wonderful gifts that you guys gave us. May God bless you all. Lepas ni senang la kalau aku nak wat kenduri. Especially kalau nak wat laksa kaaa.. mee rebus kaa.. ada tempat nak bagi kuah dia warm aje.. Syoknye den.. Suka sampai nak panjat tiang nih.


Apa lagi ye yang aku shopping kat sana.. Haaa.. baru tingat.. Ni la menda2 yang dikirim-kirim dan juga dipesan-pesan oleh kaum keluargaku. Hehe.. Nasib baik ada. Apa pun ni la stock korang ye. Pakai le jimat2. Tak tau le bila polak nak ke sana. Hehhe..


Yang ni polak yang dipesan oleh bondaku terchenta... Iaitu kain batik and kain pelikat la..la..la..la.. (ternyanyi lak lagu Anuar Zain). Pakai le elok2 ye. Jangan gaduh-gaduh tau..

Lain-lain yang dibeli untuk kepuasan hati aku ialah.. fridge magneto.. hehe.. bes woo.. macam2 ada.. luit je tatakk...

Yang ni aku beli kat TSH, Langkasuka. RM 3.50 je per piece. Besi nih..


Yang ni polak beli kat Idaman Suri. RM4.90 Mahal bangat.. tapi suker nye pasal.. belasah aje.


Motor antik ngan Frame gambo tu pon beli kat Idaman Suri.. RM4.90 per piece.. (ke RM4.50 ek?) Kompius..


Yang ni beli kat TSH, Langkasuka for RM 3.50. Santekkk....


Dan seperti biasa Salman cukup syok kalau aku dok pelekat fridge magnet nih, dia akan tumpang dua-dua kaki. Keje dia akan tarik perlahan-lahan menda tu and buang ke tepi fridge. Sabo je lar budak tecit nih..


Fridge magnet yang diperbuat dari kayu ni memang khas untuk Salman. So, takde la pecah2 macam sesetengah kat atas tu. Ni aku beli kat Hot Market, Penang. Satu set binatang ni tak sampai RM5. Murah bangat. Hehe.. Tahan lasak polak tuuu. Somel pon somel.. macam I all la kan.. tul tak uollss.. mueehehehehhe

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails