Thursday, May 22, 2008

Balik Kampung



Syoknye dah start cuti skola. Anyway, tonite we are heading back to Melaka. InsyaAllah after Maghrib we'll start our journey. My oh my.. it's gonna take 8-10 hours drive to Melaka. My sons were very excited about going back to Melaka and my sisters were busy SMS-ing me and ask me to buy things for them...

Things I needed to bring back to Melaka...
a) Pulut susu 6kg (requested byAlang and Uda)
b) Cili and terung from my father-in-law's farm including the benih too (requested by my mom)
c) Bubble balloon (requested by Diq Dinie --aku tak p Padang Besor weh... mana nak carik nih..huhu)
d) Soft toys (requested by Angah for Danisya and Daniel -- aku tak p Padang Besor pong...kedai toy yang dulu aku p pon dah tutup daa.. )

Apa pong aku nak bersiap sedia untuk last minute shopping. Nak p beli pulut. Mintak2 le kedai tu ada lagi pulut yang korang nak tu. Sbb pulut yang beh ada kat Padang Besor aje. Kat sini pon ada tapi manyak susah juga kadang2.. hehehe.. moga2 rejeki korang ada.

Tentang mainan plak, kalo sempat Mamida beli la kat orang2 yang memesan... jangan lupo bayo ye. Sikalang ni suma orang pakat bkira.. aku pon nak bkira sama laa.. (ada orang terasa ker....) Kejamkah aku??

P/S: Jgn cuba curik2 gambo dlm blog aku nih.. aku tau ada orang suker curik gambo... nak amik buleh tp kena habaq la.. tak malu la bagi mereka yang suker bebenor curik gambo kat blog orang.. Mati dalam kekusutan la korang pencurik oooiittt..

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails