Thursday, April 24, 2008

Soalan macam hampeh

Aku sudah merdeka dari belenggu exam... tapi aku bohsan kerana aku merasakan aku wajib akan repeat ini paper disebabkan soalan yang diberikan mmg macam siot aje.... Rasa macam nak kerat2 aje ketas ni dalam peksa.. Dah la tu masa dalam dewan, ada plak mamat sengal ni bawak troli memekak dalam dewan, dah terbantut kepala otak aku nak pikio. Ada ke patut.. pengawas pon amik tau la orang yang tengah crash pala otak nak jawab soalan. Waduh... wat tatau aje.. sengal tol... Aku terbakar betul masa dalam dewan tu... kalo tak sebab aku hempas kertas kuat2, wajib pengawas tu wat tatau aje.. bodo.. Kalau aku dpt result tak best paper Sociolinguistic ni.. aku akan salahkan si pembawak troli bodo itu dan juga pengawas dewan sbb tak peka. Sengal oh sengal...

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails