Monday, March 31, 2008

My kids pictures taken by Suhail's camera.

And these are the pictures taken by my nephew using his DSLR camera.. huhu... Recently he told me that the price of that camera is going down... it's just around RM2k.. huhu... 2k beb.. leh bayo wit kete dua bulan tuh.. kuikuikui. Takpe takpe.. I'll wait until it goes down to RM 499 baru aku beli.. wakakkakakkakkkaka

Adam posing kat depan almari baju dia yang...hmm....


Naufal's turn plak.. hmmm..


Salman with his SpongeBob's badge on his hand. I like this picture.


Leka tengok tv. Somel je gambo nih


Salman with his songkok.


Susu time


The most natural picture ever.. at Mak Tok's house


Baca buku Tok Ayah


Tok Ayah's treasures...


Cuba teka kaki sapa??

4 comments:

sahalfikri said...

teruja betul lah tengok model2 ni.. diorang sgt selamba n natural.. snang nak tgkap gambar.. mungkin juga kesan daripada minum RELIV.. Ngeee

mama cute said...

hehehe.. tau takpe.. kuikui.. atau pun masa aku peknen dulu mmg suka amik gambo. wakakkaka.. ni suma kesan secara tak langsung nih.. sejak dalam pwot dah suka amik gambo.. muahahahahha

Huzaifah said...

Gambar mereka bertiga 2 cantik tul... Rambut naufal besh lar.. Ish... camne nk jadikan rambut lurus cam2 eh???

mama cute said...

ko p la kat salun rambut tu, buat teknik rebonding.. tak mahal aku rasa dalam rm200 aje.. kekeke.. nasib baik aku ni lurus semulajadi..tapi sesekali teringin nak rambut kerinting plak.. ahaks.. manusia tak pernah puas kan kan kan...

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails