Sunday, July 21, 2013

Lama tak jengah!

Assalamualaikum...

Sudah lama tidak diconteng-conteng blog yang kiut ini. Busy tu tidak le sangat.. Kalau tak busy bukan manusia namanye. Kakaka. A friend of mine told me..

"Lama ang tak hapdet noo"

So, kalau nak salahkan orang lain.. haruslah Pesbuk dipersalahkan. Kakakka.. Dengan adanya Instagram yang boleh disharekan secara terus ke Pesbuk, maka kerja mengupdate menjadi semakin mudah.

Ada orang kata blogging is so yesteryear.. Kami rasa, itu pendapat masing-masing. Ada orang minat main Pesbuk sampai nak tidur pun ingat Pesbuk.. Parah dah tu. Kui3x

Sebab ada lagi blogger yang masih tegar menjana pendapatan melalui blogging aktiviti sahaja. Bukankah itu blogger yang dasat. Kekal dengan follower yang tak jemu-jemu kunjung tiba. Orang dok komen pun berderet-deret panjangnya mengalahkan kepanjangan tisu tandas. Kui3x.

Yang penting isi dasat dan menarik hati orang nak baca. Kalau tajuk pun sedih.. orang nak baca pun leh muntah hijau. Kalau yang baca pun adik badik je kot... Oh meng.. itu lagi sedih..

Ok la.. tu aje kita nak conteng hari ni. Today is quite bz (lagi). Maka need to log out now. Kalau rajin, kita update la lagi..

Till then, tata titi tutussss.. Love u kids!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails