Tuesday, April 3, 2012

Orang lidiku dah bertambah umatnye.. kakaka

Oh noes.. hari ni terlebih rajin godek blog. Ada yang perlu dideletekan, ada yang perlu ditambah. Antara benda yang dah didelete tu, ticker pasal my sons' birthdays. Hampagas sungguh bila kuscroll sudah tiada. Dah bankrupt kot kampeni tickers tu.. kakakaka.. Lepas tu tengok lak orang lidi gue kat footer blog nih. Oh meng.. tak hapdet lagi.. Kihh.. Ye la, aku dah tak moncet dah, pehtu renab ada sekor lagi.. kekeke.. Maka terus aje aku hapdetkan orang-orang lidi itewww...

Yang ini hat lama... siap perut aku moncet ok.. kakkaka..

Yang baru punya sila scroll kat bawah blog ni. Mesti ada jumpa.. meriah giler.. akakaka.. Sampai tak muat kawasan.. kihhh...Kena adjust orang-orang lidi tu supaya dok elok dengan nama.. haish.. punyelah nak haptudet..

Anyway kepada mereka-mereka yang berminat nak bubuh orang lidi ni, klik aje dekat link orang lidi aku kat bawah tu ye.

Sekian, selamat melidikan diri (terasa kuwos tau bila pakai orang lidi nih.. kakaka)

2 comments:

chekgu_laila said...

Nice pic...kalau den agaknyer lg bersusun..den anak beranak dah tujuh plus kuceng lima ekor...berderettt

Ticer Syah said...

adoilarrr.. pisan sampai lima ekoq.. den bela dua ekoq renab pon mo pitam bg dia mkn ok..asek melantak aje..akakakaka

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails