Friday, April 6, 2012

Instagram oh InstaGERAM!

Last night tetiba hubby tanya about Instagram. So, I told him about what I know about Instagram. Then, I chatted with my FB fren about it, she told me only geng Ipad and Iphone aje yang ada this appplication. Owh.. ini sedih because I don't have any of those twos.. akakakka.. sebab tengok sesapa amek gambo Instagram ni super lawa. Muka tak comey jadi comey okeh. Kalau ada jerawat menempek diwajah kompem nampak tulus mulus je wajah itew.. maka I decided to have my own Instagram.. ok..nanti orang kata ciplak..so I modified a bit and taraaa.. InstaGERAM.. kakakak.

Kengkawan kat pesbuk leh cuci mato tengok noh..

These are pictures that I uploaded on the InstaGERAM album.. nasib la, takde itu gadget tapi bagak macam ada itu gadget..sadis kan aku.. kakakaka

Ini gambo aku and Hyder. Ohh...sungguh gebus and mulus disitu.. hahaha

Dan bila aku dah haplod album InstaGERAM, today terbaca satu blog about berangan tak sudah just like me.. di sini. Pecah usus aku membaca endingnye.. dan amat sama ngan keberanganan aku kan.. Kihhh..

Sekian, toce for reading my craps.. kehkehkeh <3

2 comments:

MaszLaVista said...

FYI ticer, not Ipad or iphone je yg ade instagram yer...Android pon ade..wink2..hahaha!

Ticer Syah said...

kakakaka.. ya kah.. tp mostly geng IFags yg dok guna menda ni.. kakakkaak

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails