Monday, October 24, 2011

Suda mariii...

Den nak upah darling den soh tolong isi.. kekeke

Most schools yang dah habis exam, dah tentu la bergumbira dengan sakan. Bila nak dekat penamat skolah ni, lagi banyak la kerja mau kasi setel. Dalam nak bagi setel banyak keje, ada pulak satu kerja yang wajib kita buat bagi semua penjawat awam. Yang benarrr.. itu Borang Penilaian Prestasi.

Oleh kerana saya ni spesel kes, maka kena buat SKT pulak. Member seangkatan dok minta SKT dengan saya sebab tahun ni dia pun wajibul ghunnah buat SKT.. kakakak.. Insan terpilih la kata.. tapi bukan le terpilih nak dapat 1K tu.. Ni namanya terpilih sebab pangkat punya pasal you ols.. kesskesskess.. gila kuasa nye pasal.. pehtu kena buat SKT.. padan muko.. kuikuikui.

Jadi semalam dok mencari la kat PC sekolah. Ada tu memang ada. Tapi tak boleh bukak sebab dah lupus dimakan virus dengan kenyangnya. Memang nak kena jotos la itu PC. Lepas tu dengan yakinnya rasa ada dalam laptop Pwincess ni. Sekali tengok tiada jua. Eh... kat mana aku simpan daaaa..

Stressnye pasal, mintak tolong geng pesbuk. Jadi sekarang ni sedang menunggu templet dari member.. kehkehkeh.. Malas nak buat templet lain sebab bukannya leh dapat 1k pon kalau buat beriya2..kakakkakaka..

Ok. C U!

2 comments:

eeeda said...

Last lah tahun nie SKT colour kuning.. tahun depan sudah colour hijau hu hu hu hu,,,,

Ah Win said...

ya..next yr green color la tuu

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails