Wednesday, September 14, 2011

Iklan Tacing T_T

Sejak dua menjak ada sesuatu dalam perut ni, saya kerap emo dan suka bebenor menitik air mato over small matter.. tak termasuk hangen kus-kus yang melanda diri.. Hehu. Dan semalam dok tengok wall kengkawan ada satu iklan yang kununnye bisa buat kita sedih. Time tu tak boleh nak buka sebab dok tengok pakai school net.. So, hari ni baru la berkesempatan. Memang tacing giler.. Hehu.. Dua kali nengok, tiga kali air menitik.. huwaaaaaaaaaaa..

Sekarang, mari kita nangis secara berjemaah pula. Hehu

Amaran: Sila letakkan tisu, tuala atau apa-apa yang boleh menyerap air mata dan air hingus kamu semasa menonton ini iklan.


Ha amacam? Sedih tak? Sedih tak?

Huwaaaaaaaaaaaaaa


3 comments:

Ateh said...

apsal aku x nangis ek...sbb aku x peknen ke...akakkakka

Ateh said...

apsal aku x nangis ek...sbb aku x peknen ke...akakkakka

Ticer Syah said...

ko ni mmg hati batu lah..akkakakka

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails